اهدا عضو اهدا زندگی2
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 2670
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 23:23 :: نويسنده : مهربونی

ماجرای گرفتن کارت اهدا عضو من...

دو سه سال پیش وقتی تازه با موضوع اهدا عضو آشنا شده بودم از سر کنجکاوی تو اینترنت دنبال مطالبی در این مورد میگشتم که به طور اتفاقی وارد سایت اهدا شدم وبعد از زیرورو کردن کامل سایت فرم ثبت نام رو پر کردم و در مورد این قضیه با هیشکی هیچ حرفی نزدم و منتظر شدم تا از طریق پست کارت به دستم برسه تو این مدت پامو از خونه بیرون نمیذاشتم که خودم کارت رو تحویل بگیرم...2ماه گذشت و من همچنان منتظر بودم...

اصولا بنده آدم بسیار بدشانسی هستم ... وقتی کارت به اداره پست شهرمون میرسه مامور پست با دیدن آدرس منزلمون با بابای من آشنا درمیاد و پاکت حاوی کارت رو میبره اداره بابام و همونجا به جای اینکه بیاره بده خونه میده به بابام

بابای ماهم روی پاکت  که نوشته بود دوست گرامی خانم.................. توجهی نمیکنه و پاکت رو باز میکنه و میبینه از واحد فراهم اوری اعضای پیوند بیمارستان مسیح دانشوری یه برگه کاغذ ویه کارت که مشخصات من رو روش نوشتن تو پاکت هستش.

بعد ساعت اداری وقتی میاد خونه ازم میپرسه تو از اینترنت چیزی سفارش دادی؟منم که از همه جا بی خبر گفتم نه گفت مطمئنی یه کم فکر کردم و یادم اومد گفتم اره یه کارت...

زل زد توچشامو گفت از این به بعد پشت گوشتو دیدی اینترنت رو هم میبینی

هیچی نگفتم و بابام هم که باهام حرف نمیزد به شدت عصبانی و ناراحت بود شب شد و وقتی همه خوابیدن یواشکی رفتم و از جیبش برداشتم وای اونقدر ذوق داشتم که نگو ولی دلهره فردا رو داشتم...فرداش دوباره وقتی بابام از سرکار اومد با عصبانیت ازم پرسید تو کارت رو از جیبم برداشتی منم سرمو انداختم پایین وگفتم آره پرسیدچرا گفتم خوب مال من بود.دیگه هیچی نگفت یه هفته باهام قهربود ولی وقتی دید دیگه کار از کار گذشته ومن عین خیالمم نیست دوباره شد همون بابای مهربون.

تاریخ دریافت کارت89/06/17

چندوقت پیش فهمیدم کسایی که کارت اهدا عضو دارن اگه روزی خودشون نیاز به اعضا داشته باشن تو الویت قرار میگیرن...

لینک سایت اهدا عضو تو وبلاگم هست خواستین یه سر بزنین و درخواست کارت بکنین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: